| | Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
CharmieAngeltje Admin

Aantal berichten: 91750 Registratiedatum: 18-02-09 Woonplaats: Geel
 | Onderwerp: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 8:21 pm | |
| Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood
Wat: Zowel Amanda als Jonas zijn niet opgezet met de nieuwe gezinssituatie, maar ze zullen wel een manier moeten vinden om daarmee om te gaan. Ze hebbe nelkaar nog niet gezien omdat Amanda slechts van donderdagavond tot zondagavond bij haar vader blijft en de andere dagen bij haar moeder woont. Waar: HEt huis van Jonas en zijn moederWanneer: Amanda is zestien en Jonas zeventien, op donderdagavond. Amannda komt voor de eerste keer naar haar vaders nieuwe thuisWie: iedereen zolang het maar logisch is Regels: geen specialeBeginpost Nors zat Jonas op de bank. Hij had zijn armen over elkaar geslagen en staarde boos naar de televisie. "Denk maar niet dat ik vriendelijk tegen haar doe, mam!" Hij keek naar zijn moeder, Marie. Marc was zijn dochter ophalen. Hij stond voor het huis van zijn exvrouw en claxoneerde om zijn dochter te laten weten dat hij er was. DE relatie met zijn ex-vrouw was niet zo goed, dus hij vermeed elk contact. |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 8:24 pm | |
| Ze keek haar moeder aan. ''Mam ik moet nu echt gaan, pap wacht'' Ze ging met haar spullen naar buiten en stapte in de auto. ''Hey pap'' Maria zuchtte. ''Kan je het niet gewoon een kans geven?'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 8:27 pm | |
|  Tanja gaf haar dochter een knuffel en een kus. "Weet je zeker dat je wil gaan?" vroeg ze, maar te zacht voor haar dochter om het te kunnen horen. Marc keek blij en drukt een kus op de wang van Amanda. "Hey lieverd!" Jonas keek zijn moeder aan. Hi jwilde haar natuurlijk niet ongelukkig zien. Daaro mstond hij op en gaf haar een knuffel. "Zolang ik maar mijn eigen programma's mag blijven zien." |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 8:33 pm | |
| Ze deed haar gordel om. ''We kunnen.'' Maria knikte. ''En anders kijken we voor een tv voor op je kamer'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:02 pm | |
|  Jonas haalde zijn schouders op. "Dat hoeft niet." Marc was vrolijk en reed weg. "Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden!" |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:04 pm | |
| Ze knikte ''Ja'' Eigenlijk zag ze het niet zitten. Maria keek hem aan. '"Zeker weten?'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:09 pm | |
|  Jonas knikte. "Natuurlijk, mam!" Marc parkeerde even later de wagen. "We zijn er." Hi jwees naar een huis "Daar is het." |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:16 pm | |
| ze stapte uit. ''Ok'' Ze pakte haar spullen. Maria knuffelde haar zoon. ''Ok'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:19 pm | |
|  Jonas knuffelde haar. "Ik hou van je, mam!" Marc nam haar spullen over. "Ik breng ze wel nar binne!" |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:20 pm | |
| Ze knikte toen. ''Ok pap' Ze liep toen maar mee Maria knuffelde hem nog. ''Ik hou ook van jou'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:26 pm | |
|  Jonas glimlachte en hield zijn moeder nog even vast. Marc opende de voordeur. "We zijn er!" SNel liet Jonas zijn moeder lso en deed een stap opzij. |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:27 pm | |
| Ze liep mee naar binnen. Maria liep naar hun toe. ''Hey welkom'' Zei ze tegen Amanda |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:31 pm | |
|  Jonas bleef staan. "Welkom", zei hij toen maar. Marc legde zijn hand op Maria's schouder. "Dit is Maria." |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:39 pm | |
| Ze keek hun aan. ''Hey'' Zei ze zachtjes. Maria glimlachte ''Ik hoop dat je, je hier thuis zult gaan voelen'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood ma jul 26, 2010 9:54 pm | |
|  Marc glimlachte. "Dat zal wel geen probleem zijn." JOnas keek neiuwsgierig naar het meisje. |
|
 | |
| | Een nieuwe gezinssituatie leidt tot de dood | |
|