| | Wanneer twee honden vechten om een bot... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Sharon Foemp

Aantal berichten: 4074 Registratiedatum: 15-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: In my imagination... mostly Xandor.
 | Onderwerp: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 6:48 pm | |
| Wanneer twee honden vechten om een bot...Vechten hier twee jongens om een meisje...Wat: Sanna wordt overgeplaatst van klas en komt bij de tweeling in de klas. Zij komt te laat binnen, vanwege de late overplaatsing. Hoe bevalt het bij en haar medeleerlingen de overplaatsing? Waar: Magic School Wanneer: Lente, iets na halverwege het schooljaar Wie: Zolang het maar logisch blijft Beginpost: Sanna klopte op de deur van het leslokaal en deed deze vervolgens open. "Neem me niet kwalijk, ik-" begon ze haar verontschuldiging. "Ah, jij bent vast Sanna!" "Ja, dat klopt. U -" "- bent volledig op de hoogte. Ga gauw zitten, dan kunnen we verder." De stem van de vrouwelijke docent had eerst zo optimistisch geklonken, maar nu eerder geïrriteerd. Gauw liep Sanna naar de lege plek in het midden van het lokaal, nam ze plaats en zocht ze haar spullen uit haar tas. Ze gooide haar haar over haar schouders heen, sloeg haar schrift en boek open en begon met haar pen tussen haar wijs- en middelvinger te spelen. |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

Aantal berichten: 91750 Registratiedatum: 18-02-09 Woonplaats: Geel
 | Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 6:51 pm | |
| Rob keek op en zag het meisje. Meteen floot hij en keek grijnzend naar zijn tweelingbroe r. Toen hij nog een tweede keer naar het meisje en zijn adem stokte in zijn keel." Wauw", fluisterde hij. |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 6:56 pm | |
| Hij zag het meisje en was gelijk verliefd. WowHij merkte dat ze aan de tafel naast de zijne ging zitten. ''Hoi ik ben Jan, welkom in de klas'' Fluisterde hij tegen haar. |
|
 | |
Sharon Foemp

Aantal berichten: 4074 Registratiedatum: 15-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: In my imagination... mostly Xandor.
 | Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:03 pm | |
|  Sanna keek opzij toen ze werd aangesproken en glimlachte naar Jan. "Hoi, ik ben -" fluisterde ze terug, maar direct krijste de docente iets. Die heeft duidelijk IETS tegen me...Geïrriteerd keek Sanna weer voor haar uit en leunde ze met haar hoofd in haar hand. Ze begon te schrijven in haar schrift, scheurde geluidloos de onderkant los en verkreukelde dit in haar hand. Ze liet hem naast zich zakken en hield hem uit naar Jan. 'Dank je. Ik ben Sanna.' |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:08 pm | |
| Hij nam het parpiertje aan en las het en schreed eronder. Graag gedaan en mooie naamHij gaf het papiertje aan haar terug. |
|
 | |
Sharon Foemp

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:11 pm | |
|  Sanna nam het terug, streek het plat op haar schrift en glimlachte. Ze krabbelde vlug en ongemerkt een reactie eronder. Is dat mens altijd zo of heeft ze nu al iets tegen mij?Ze keek op waar de vrouw was en speelde hem gauw weer door. |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:22 pm | |
| Hij las het en glimlachte. Tegen mij is ze meestal ook zoSchreef hij op en gaf het terug |
|
 | |
Sharon Foemp

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:28 pm | |
|  Sanna orbde het papiertje in de prullenbak zodra ze het gelezen had en glimlachte even naar Jan waarna ze weer voor zich uit keek om een beetje op te letten. Tot Sanna's opluchting ging de bel al redelijk snel, iets te snel naar haar idee, maar het boeide haar totaal niet of een van haar medeleerlingen de tijd met magie versneld had; ze was blij dat ze weg mocht. Ze stond op, dumpte haar tas op haar tafel en begon haar spullen in te pakken. |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:29 pm | |
| Hij keek haar aan. ''Zit je hier al lang op school of pas net?'' Vroeg hij aan haar. |
|
 | |
Sharon Foemp

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:32 pm | |
|  Sanna keek op en haalde met haar hand haar haar uit haar gezicht en zette het achter haar oor. "Dit is mijn derde jaar," vertelde ze glimlachend. "Meneer Wyatt wilde me alleen om een of andere reden overplaatsen plots, dus het zal allemaal wel." Ze hees haar tas over haar schouder en ging recht staan. "Neem aan dat jij ook al een paar jaar hier zit, anders zat je niet in deze klas," lachte ze. Ze liep langzaam richting de uitgang. |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 7:35 pm | |
| Hij liep met haar mee. ''Ja ik zit hier ook al een paar jaar'' Zei hij toen. ''Ik heb je hier nog nooit gezien'' |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... wo mei 05, 2010 9:01 pm | |
|  Rob was jaloers en keek de hele tijd naar de twee. Toen ze ook samen naar buiten liepen, volgde hij haar nadenkend. |
|
 | |
Sharon Foemp

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... do mei 06, 2010 2:54 pm | |
|  Sanna liep door de gang en bekeek haar rooster. "Dat krijg je met andere klassen denk ik," zei ze schouderophalend. Ze borg haar rooster weer op in haar zak. Dat krijg je als je van een jaar lager komt en je plots halverwege het jaar naar een hogere klas gezet wordt... "Ik heb nu Magische Geschiedenis, dus ik ga maar voordat mijn oude docenten net als die heks van daarnet worden de rest van het jaar." |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... do mei 06, 2010 4:07 pm | |
|  Rob volgde hen vanop een afstandje. Hij wwachtte tot zijn broer eidnelijk alleen zou zijn. |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: Wanneer twee honden vechten om een bot... do mei 06, 2010 4:57 pm | |
| Hij knikte. ''Ok is goed'' Zei hij toen. |
|
 | |
| | Wanneer twee honden vechten om een bot... | |
|