|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Nerezza Snoopy

Aantal berichten: 7315 Registratiedatum: 04-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Abcoude
 | Onderwerp: nacht club do okt 08, 2009 8:40 pm | |
| Wat: Atori zit weer is zijn eigen club en kijkt wat neer op de menigte om zich er daarna zelf ook in te mengen op zoek naar een leuk meisje maar zal hij die vinden of eindigt het in een gevecht Waar: overal Wanneer: - Wie: iedereen zolang het logisch blijft Regels: Geen speciale Mahiro AtoriIk leunde tegen het hek en keek neer op de dansendemenigte., onder me.. ik vond het nogsteeds geweldig dat mijn club in zo een korte tijd zo populair geworden was..ik liep het trappetje af en naar de bar waar ik op een krukging zitten en wat te drinken nam.. |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

Aantal berichten: 91750 Registratiedatum: 18-02-09 Woonplaats: Geel
 | Onderwerp: Re: nacht club vr okt 09, 2009 8:00 pm | |
| Aylina liep de club binnen. Ze liet haar blik de ruimte doorgaan om daarna naar de bar te lopen. Ze bestelde een watertje en keek toen weer zuchtend rond. "waarom ben ik ook gekomen?" mompelde ze tegen zichzelf. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

Aantal berichten: 7315 Registratiedatum: 04-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Abcoude
 | Onderwerp: Re: nacht club vr okt 09, 2009 8:01 pm | |
| Mahiro Atoriik keek de vrouw die naast me was komen zitten aan''omdat het gezellig is?''zei ik rustig en vriendelijk |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 3:13 pm | |
|  Aylina schrok zich rot. Haar wangen kleurden rood en ze wist niet wat te zeggen. Ze knikte enkel en nam snel een slok van haar watertje om zichzelf een houding te geven. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 3:21 pm | |
| Mahiro Atori''rustig maar., ik vreet je niet op'' zei ik met een grinnikje''dat zou mijn zaak een slecht imago geven''zei ik en keek weer naar de mensen massa.. |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 9:10 pm | |
|  Aylina werd nog roder. "Dat weet ik wel", zei ze toen. Ze schudde een beetje onzeker met haar hoofd en begreep niet wat haar de laatste tijd zo onzeker maakte. "Oh, dus deze club is van jou?" |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| |
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 9:35 pm | |
|  Aylina glimlachte. "Ja, het is hier ook wel gezellig", zei ze met een glimlach en schrok toen ze plots het meisje met de kat zag. "Wat?" vroeg ze verward. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 9:42 pm | |
| Mahiro Atoriik keek naar Dean en zijn zusje''je moet wat voorzichtiger worden meis''zei ik met een glimlach en gaf haar wat te drinkenik keek om naar de onbekende vrouw.. ''ze viel'' zei ik droogjes  | Flandre Scarlet ik knikte en pakte het drinken aan.. vervolgens ging ik achter de bar staan om zwijgend de mensen te helpen.. |  Dean Scarlet ''ze bedoelde niet mijn zusje Atori'' zei ik met een zucht tegen Atori ik glimlachte vriendelijk naar de vrouw ''sorry'' zei ik vriendelijk tegen haar.. |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 10:05 pm | |
|  Aylina glimlachte. Ze bekeek nieuwsgierig de jongen die net nog een kat was geweest. "Het geeft niet",z ei ze. "Ik schrok gewoon even, stom van me!" |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: nacht club za okt 10, 2009 10:08 pm | |
| Mahiro Atoriik keek Dean wat nors aan..''hoe moest ik dat weten?''vroeg ik onschuldigjes  Dean Scarlet ''omdat het niet bepaalt normaal is'' beet ik Atori toe.. ''iedereen zou schrikken.. maar ik ben nou eenmaal roekeloos als het om Flandre gaat'' zei ik tegen de vrouw |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club zo okt 11, 2009 3:39 pm | |
|  Aylina dacht dat hij haar vriendin was en knikte. SNel wendde ze haar blik af en dronk verder. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: nacht club zo okt 11, 2009 4:10 pm | |
|  Dean Scarlet ik hoorde een gil van mijn zusje ''hou op!, niet doen!., blijf van me af!'' hoorde ik haar schreeuwen ik schrok op en sprong voer de bar mijn zusje werd weer getijsterd door een vervelende oude man ik sloeg hem bij haar weg.. ''blijf van mijn zusje vieserik..'' zei ik en sloeg mijn armen om mijn zusje heen die overstuur was ''ga naar de hoeren voor dat soort dingen'' beet ik hem met een dodelijke blik toe.. Atori liet bewaking komen om de man te verwijderen.. daarna nam Atori mijn zusje mee naar boven om haar wat te kalmeren ik ging zitten op de plek waar Atori eerder gezeten had en nam wat te drinken... ''walgelijke mensen'' mompelde ik boos tegen mijn drankje |
|
 | |
CharmieAngeltje Admin

| Onderwerp: Re: nacht club zo okt 11, 2009 5:12 pm | |
|  Aylina had geschrokken toegekeken en toen hij terug kwam gaan zitten en iets te drinken nam, vroeg ze. "Moet je niet bij je vriendin zijn?" Ze bedoelde het niet aanvallend en zo klonk het ook niet. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: nacht club zo okt 11, 2009 5:16 pm | |
|  Dean Scarlet ik keek op en liet mijn boze blik verdwijnen., zei had er immers niks mee te maken.. ''ze is mijn kleine zusje'' zei ik vriendelijk en keek even naar de trap en de overloop naar het 'huis' waar Atori, ik en mijn zusje woonde.. ''Atori kalmeert haar wel'' zei ik zachtjes en keek de vrouw weer aan.. ''ik zou enkel boos worden op die viezerik en haar nog verder overstuur laten raken'' zei ik met een zucht |
|
 | |
|