|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
mythehunter Snoopy
Aantal berichten: 7000 Registratiedatum: 08-06-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: in mijn eigen wereldje
 | Onderwerp: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:42 pm | |
| dagboek van een duivel...
Wat: het voorwerp dat elke engel in zijn handen wil krijgen, het boek waarin elk kwaad en elke gedachten van het kwaad in staat, het dagboek van lucifer is niet in zijn bezit. niemand weet waar het is of toch wel? Waar: op aarde Wanneer: na hemel en hel Wie: iedereen zolang het logisch blijft Regels: Geen speciale Beginpost: hij zuchte hij stond in zijn oude huis zijn handen gingen langs de muren terwijl hij terugdacht als angel hem zou ontdekken zou hij de poppen aan het dansen hebben hij hield zijn dagboek vast en keek naar de spierwitte piano voorzichtig legde hij het boekje er bovenop ze zou het nooit begrijpen maar hij liet het daar toch |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:44 pm | |
| Ze was met Ariela gaan wandelen. ''Dat was lekker'' Ze kwam weer thuis. |
|
 | |
mythehunter Snoopy
Aantal berichten: 7000 Registratiedatum: 08-06-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: in mijn eigen wereldje
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:46 pm | |
| hij verdween ongemerkt in de schaduw en hield hen in de gaten |
|
 | |
speedy3322 Admin

Aantal berichten: 99664 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: groningen
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:47 pm | |
| Ze legde Ariela in bed. ''Slaap lekker lieverd'' Ze wou wat piano spelen en zag opeens een boekje |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:48 pm | |
| hij hield zijn adem in lees het lees het alsjeblieftflitste door zijn hoofd |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:51 pm | |
| Ze pakte het boekje en ging op de bank zitten. ''Hoe komt dit hier?'' Ze sloeg het open en begon te lezen. |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 7:57 pm | |
| hij ging voorzichtig achter haar staan zonder een geluid te maken "vandaag weer enkele engelen vermoord mijn handen hingen onder ik heb een oorlog ontketend ik ben blij dat ik nu kan rusten bij angel ze maakte dat ik even mijn rol als het kwaad kan vergeten zonder het gevoel te hebben machteloos te zijn waaron is ze de enige bij wie ik geen enkele fout kan zien?" las hij fluisterend voor |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:00 pm | |
| Ze bleef lezen. ''Wat is dit'' Ze kon niet geloven wat ze las. |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:16 pm | |
| "mijn dagboek" zei hij kalm hij raakte de pagina aan en de eerste dag van zijn leven verscheen erop als een soort zwartwit film "het zet automatisch mijn leven vast en laat zien wat ik wil waneer ik het wil hoe ik het wil de waarheid is dat ik wist dat ik een kind had maar het niet wou geloven de waarheid is dat ik je verliet omdat" hij raakte een pagina aan "ik voel verdriet ik voelde nog nooit zo een verdriet vandaag vertelde angel me hoe erg ze lucifer wel niet haat hoe erg ze mij niet haat omdat ze verhalen had gehoord over mij ik moet weg ze haat mij ik moet weg" |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:20 pm | |
| Ze ging in elkaar zitten. ´´Wat heb ik gedaan´´ Ze hield nog heel veel van hem |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:28 pm | |
| "het spijt me" zei hij en het boek verdween de drie van de zes woorden die hij nooit zopu zeggen had hij vandaag gezegd hij sloot zijn ogen "jij bent veranderd maar ik ben nog hetzelfde angel en dat zal ik altijd zijn" hij liep terug naar de schaduw "je kan mensen zeggen wie ik ben nu je kan me ontmaskeren het kan me niet schelen" hij verdween in de schaduw |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:30 pm | |
| Ze schudde haar hoofd. ´´Ik zal je niet veraden´´ Ze bleef in elkaar zitten. ´´Ik hou van je´´ |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:32 pm | |
| "niet droevig zijn ik ben nooit echt weg geweest uit dit huis ik was altijd hier in de schaduw waar niemand me vinden kan maar jij was in de hemel met het kind weg van mij" fluisterde hij "dat was het beste maar nu ben je terug en zal ik niet langer in dit huis ronddwaren" |
|
 | |
speedy3322 Admin

| Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:34 pm | |
| Ze voelde zich heel eenzaam. ´´Ga alsjeblieft niet weg´´ Fluisterde ze. |
|
 | |
mythehunter Snoopy
 | Onderwerp: Re: dagboek van een duivel za sep 26, 2009 8:38 pm | |
| "jij bent goed ik ben slecht is dat nu zo moeilijk om te begrijpen" zei hij kil hij stapte uit de schaduw zen rode ogen glansde zijn zwarte ooit bevederde vleugels staken af tegen het licht zen pek zwarte bebloede kleren hingen open "ik het kwade jij het goede... haat en liefde...het gaat niet snap het dan" |
|
 | |
|