| | Een nieuweling komt aan op Cross Academy... | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Nethlindorniel Admin

Aantal berichten: 17881 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 21 Woonplaats: België
 | Onderwerp: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... do sep 03, 2009 7:57 pm | |
| Een nieuweling komt aan op Cross Academy...Wat: Cat Tohru maakt haar verschijning in de nachtklas van Cross Academy. Omdat ze de nieuweling is kent ze niemand en is ze ook wat onzeker. Zullen ze haar wel aanvaarden? Waar: Cross Academy Wanneer: Herfst Wie: iedereen zolang het maar logisch is. Regels: geen speciale, lees alleen goed bij. Beginpost: Ze kwam het gebouw van de nachtklas binnen en beet zenuwachtig op haar onderlip. "Hallo?", riep ze toen ze niemand zag. Ze had haar koffer in haar armen. Weet niemand dat ik vandaag kwam?, dacht ze. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

Aantal berichten: 7315 Registratiedatum: 04-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Abcoude
 | Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... vr sep 04, 2009 7:48 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik was net op en toen ik bij de hal kwam hoorde ik de deur opengaan, nieuwschierig, maar ook heel erg verlegen keek ik om het hoekje van de muur boven aan de trap.., Ik zag een onbekend meisje met een koffertje in haar hand staan.. ik keek even achter me in de gang, waar ik de vertrouwde stem van mijn broer hoorde.. |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

Aantal berichten: 17881 Registratiedatum: 18-02-09 Leeftijd: 21 Woonplaats: België
 | Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 6:31 pm | |
|  Ze liep stilletjes wat naar voor en keek goed rond. "Hallo?", riep ze, "Is hier iemand?" Ichijo zag zijn zus en liep naar haar. "Ben je al wakker?", vroeg hij. Toen hoorde hij Cat roepen. "Is er een nieuw meisje?", vroeg hij verbaasd. Hij liep naar de hoek en keek naar beneden. "We komen zometeen.", riep hij terug. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

Aantal berichten: 7315 Registratiedatum: 04-03-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Abcoude
 | Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 6:42 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik keek om en zag mijn broer weer, vrolijk gaf ik hem een knuffel.. ''niisan!'' zeg ik zachtjes, maar vrolijk.. ik liet hem weer los zodat hij om de hoek kon kijken.. en knikte bij zijn vraag of er een nieuw meisje was.. ''ze is er net., denk ik'' voeg ik er zachtjes aan toe.. |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 6:56 pm | |
|  Ze ging rustig op de grond zitten, wat ze altijd deed, en keek rond. Ichijo keek zijn zusje aan. "Zullen we naar haar toegaan?", vroeg hij. Hij vroeg zich af hoe het kwam dat hij niets afwist van de komst van een nieuw meisje. "Ik wist niet dat er een nieuw meisje kwam...", zei hij, "Raar, maar ja, ze is er nu." |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 7:08 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik knikte.. ''we kunnen haar moeilijk meteen weer weg- sturen, dat zou niet aardig zijn..'' zeg ik en kijk even twijfelend naar het meisje dat ondertussen op de grond was gaan zitten ''dat moesten we maar doen ja.., anders zit ze daar zo alleen op de grond'' antwoord ik en keek mijn broer aan, al stond ik half achter hem |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 7:21 pm | |
|  Ze had dorst maar negeerde het en bleef rondkijken. Ichijo glimlachtte. "Kom, laten we maar aardig zijn.", zei hij. Hij liep naar beneden. "Welkom op Cross Academy!", zei hij, "Ik ben Takuma Ichijo. Wie ben jij?" Cat schrok en sprong recht. "Danku.", zei ze, "Aangenaam, ik ben Cat Tohru." Ze keek hem verlegen aan. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 8:43 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik volgde niisan en bleef half achter/ half naast hem staan en keek het meisje met twee verlegen ogen aan.. een ligte blos was op mijn gezicht verschenen.. |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 8:55 pm | |
|  Ze zag het meisje achter Ichijo. "Hoi.", zei ze en ze glimlachtte vriendelijk. Ichijo nam Cat haar koffer. "Ik zal je naar je kamer brengen.", zei hij. Hij draaide zich om en zag zijn zusje. "Oh ja.", zei hij, "Dit is mijn zusje Kimiko." |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 8:58 pm | |
|  Kimiko Ichijo mijn blos werd nog wat roder toen niisan me aan het meisje dat cat heette voorstellen.. wat geforceert glimlachte ik.. ''a-aangenaam'' zeg ik zachtjes |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... za sep 05, 2009 10:16 pm | |
|  Ze liep samen met Ichijo naar een kamer en keek rond. "Wat een mooie kamer.", zei ze. Ichijo glimlachtte. "Ja he.", zei hij, "Dit is vanaf nu jouw kamer." Cat keek hem vrolijk aan. "Wat leuk!", zei ze. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... zo sep 06, 2009 7:08 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik bleef alleen achter in de gang.. ik keek niisan en cat na.. ik pakte een pilletje en deed deze in mijn mond.. twijfelend beet ik er een paar keer op, ik keek een paar minuten naar waar niisan en cat verdwenen waren.. |
|
 | |
mythehunter Snoopy
Aantal berichten: 7000 Registratiedatum: 08-06-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: in mijn eigen wereldje
 | Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... ma sep 07, 2009 12:39 pm | |
| kaname passeerde Kimiko en streelde in het passeeren even zacht over haar hoofd hij voelde genegenheid voor het zusje van zijn vriend en liep cat's kamer binnen "het spijt me zeer dat ik er niet was om u te begroeten Cat" zei kaname rustig en glimlachte even "ik was in gesprek met één van de bewakers van deze school wie je vast vaak tegen het lijf zal lopen" zei hij op een kalme toon maar hij was woest op zero die steeds vaker langs kwam in de moon dorm nieuwe pillen eisend |
|
 | |
Nethlindorniel Admin

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... ma sep 07, 2009 1:18 pm | |
|  Ze schrok even toen Kaname binnenkwam maar keek hem vrolijk aan. "Dat is niet erg hoor.", zei ze, "Het bewaken van deze school is veel belangrijker dan mijn komst." Ichijo keek Kaname aan. "Doet Zero weer moeilijk?", vroeg hij. |
|
 | |
Nerezza Snoopy

| Onderwerp: Re: Een nieuweling komt aan op Cross Academy... ma sep 07, 2009 5:09 pm | |
|  Kimiko Ichijo ik schrok toen ik ineens een hand over mijn hoofd voelde gaan, geschrokken keek ik wie het was en zag dat het Kaname was even stond ik stijf van angst.. Ik kon er geen reden voor geven, maar ik vond Kaname-sama beangstigend.. |
|
 | |
| | Een nieuweling komt aan op Cross Academy... | |
|